Wycieczka do Wrocławia
Wycieczka do Wrocławia 18 października klasy 3c i 3d były na wspaniałej wycieczce we Wrocławiu. Ze Skwierzyny wyjechaliśmy o 8:30. Po ok. 4 godzinach jazdy dotarliśmy na miejsce.

Pierwszym punktem, który odwiedziliśmy, był największy w Polsce Ogród Zoologiczny i Afrykarium. Na powierzchni 33 hektarów mieszka ok. 5 tys. zwierząt. Afrykarium jest podzielone na 5 stref. W każdej mieliśmy okazję oglądać różnorodne zwierzęta, m.in.: ciekawe gatunki ryb, hipopotamy, antylopy, żółwie zielone, rekiny, pingwiny, krokodyle, słonie, manaty, żyrafy, tygrysa.

Po dość długim spacerze w Ogrodzie Zoologicznym udaliśmy się do restauracji na pyszny obiad.

Następnie pojechaliśmy do Kolejkowa. Jest to największa w Polsce makieta kolejowa. Znajdują się tam znane miejsca we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku. Obejrzeliśmy auta, pociągi i inne pojazdy oraz różne figurki. Nie mogliśmy oderwać wzroku od tętniącego życiem "miasta".

Ostatnim punktem naszej wycieczki był taras widokowy Sky Tower. Znajduje się on na 49 piętrze, z którego podziwialiśmy panoramę całego Wrocławia.

Lekko zmęczeni, ale z uśmiechem na twarzy, udaliśmy się do Skwierzyny. Chętnie jeszcze tam wrócimy, aby poznać inne, ciekawe miejsca tego miasta. Z wycieczki jesteśmy bardzo zadowoleni.

Iwona Pawłowska
Jolanta Góral

Wstecz

Polecamy

Teleexpress M jak Makusy Szkoła Promująca Zdrowie Czytam z klasą

Programy

Kompetencje na szóstkę dobrze zaPROJEKTowana szkoła